MAREN HEGNA

Doulastøtte i svangerskap, graviditet og barsel

20220828_142240 (2)_edited.jpg

Bosted

Holder til i Moss - tar oppdrag i Østfold, Oslo og Akershus

Utdanning

Doulaskolen i Oslo (Student 2024)

Grunnutdanning og sertifisering ved Norsk Doulaforening 2022

Spinning Babies® Workshop 2023

BT-RT Birth Trauma - Release Therapy Modul 2 - Spedbarnsreflekser og kroppsorientert arbeide 2023

Sosiolog og forsker ved OsloMet

Norsk og Engelsk

kontakt@doulamaren.no

Nettside

www.doulamaren.no

@doulamaren

TJENESTER

• Svangerskapstjenester

• Fødselsforberedende veiledning

• Doulastøtte for fødsel

• Fødselsforberedende kurs

• Gravidmassasje

• Barselmassasje

• Barseltjenester

• Ammeveileder ved Ammehjelpen

OM MEG

Hei!

Jeg er selv mamma til tre og har lenge vært engasjert i kvinners rett til god støtte og omsorg i forbindelse med svangerskap, fødsel og barseltid. Jeg har gått grunnutdanningen til Norsk doulaforening og har i denne prosessen støttet flere familier i denne sårbare tiden. Jeg er veldig takknemlig for å få mulighet til å bidra med trygghet og omsorg i fødsel og tiden før og etter.

Min erfaring som doula er først og fremst å være en støtte for gravide i prosessen med å finne sin kraft og å bli klar over egne ønsker inn mot fødsel og barseltid. Mer spesifikt har jeg erfaring med tvillingsvangerskap, fødselsangst og vanskelige livssituasjoner rundt svangerskapet. Jeg jobber også frivillig som Ammehjelper og kan bidra med råd og støtte der det trengs. Jeg går for tiden utdanningen Doulaskolen i Oslo for å opparbeide meg mer kunnskap og teknikker for støtte i alle faser av graviditet, fødsel og barsel. Jeg tilbyr gravidmassasje til studentpris i 2023 og 2024.

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale.